Kuidas testida PS DualShock 4 puldi seisukorda?

Kuidas testida PS DualShock 4 puldi seisukorda?

Omades Playstation 4 ja selle DualShock pulte, tuleks vahel kontrollida pultide seisukorda, sest nagu tehnikaga ikka, võib see pika peale hakata tahtmatuid “trikke” tegema, mis takistavad probleemideta mängimist. Pultide töökorda saab kodus iseseisvalt kontrollida, kuid kahtluse korral on soovituslik tuua või saata see meile hooldusesse. DualShock 4de põhiprobleemideks on analoogide või L2 ja R2 mittetäielik töötamine, mis tähendab, et nupud ragisevad, logisevad või pealevajutusel ei ole 100% tugevust.

Playstation DualShock 4 puldi seisukorra kontrollimine:

  1. Mine leheküljele http://html5gamepad.com/
  2. Ühenda pult arvutiga, kas bluetoothi või juhtmega. Kui pult on ühendatud, siis vajutades ükskõik millist nuppu ilmub esimesele reale puldi nimi,kirjeldus ja statistika puldi seisukorra kohta. Vajadusel saab korraga ühendada ka mitu erinevat pulti ja testida neid samal ajal.
  3.  Nuppude L2 ja R2, joonisel märgitud kui B6,B7 statistilised näitajad peaksid olema all hoides mitte vähem kui 1.00. Alla selle saadud tulemusega võib puldi vigaseks lugeda. Siiski ei tähenda see seda, et puldi nupud ei töötaks, vaid seda, et vahel võib tekkida mängusiseseid probleeme, näiteks rallimängu mängides tundub endale, et gaas on 100%-selt põhja vajutatud, kuid tegelikult ainult 70%-selt. Ideaalsed näitajad: PLaystation 4 puldi L2 ja R2 kontrollimine
  4. DS4 analoogide statistilised näitajad peaksid olema “default” asendis ehk algaasendis vähem kui +0.09 ja üles-vasakule-paremale-alla lükates 1.0 peal: Playstation 4 puldi analoogid

Korduma kippuvad küsimused

Mida tähendavad erinevad kastid ingliskeelsete kirjadega? 

Timestamp: kulunud aeg viimasest ühendusest puldi ja arvuti vahel

Axis (+number): puldi analoogide asukoht keskpunktist

B (+number): on/off tööpõhimõttel töötavate nuppude näidud, mis peaksid olema 1.00, et need töötaks 100%.

Miks DS4 pult/pultide statistika ei ilmu veebilehele? 

DualShock 4 mitte ilmumiseks lehele võib olla mitmeid põhjuseid. Kontrolli:

  • kas pult/puldid on arvutiga ühendatud (bluetoothi või juhtmega)
  • erinevaid nuppe vajutades, kas pult ilmub veebilehele
  • et kinni oleksid teised äpid, milles on võimalik kasutada pulti
  • puldi/pultide ühenduvust veebilehele “restarti” tehes

Kui pulti pole ikka lehele ilmunud võib viga olla millesgi muus. Sellisel juhul on soovituslik pöörduda oma murega meie poole, sest lisaks mängukonsoolidele remondime ka nende pulte.

Pultide remont

konsool.ee | Sinu mängupartner!

Mängukonsoolide remonthooldus ja müük.