Playstation toodete garantiiremont

Playstation toodete garantiiremont

Eesti Vabariigi riigi seadused tulenevalt kehtib kõikidele elektroonikakaupadele 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg. Sony Playstation annab oma seadmetele 12-kuulise tootjagarantii. Kirjeldame täpsemalt kuidas toimib Sony Playstation toodete garantiiremont.

NB! Promomängud ei kuulu garantiiliste seadmete alla.

Tihti juhtub, et konsoolil või selle lisatarvikul esineb mõni väiksem viga, mis on küll häiriv, aga mängida endiselt saab. Meie soovitus sellisel puhul on kindlasti võtta kätte garantiiprotsess.

Kui garantiiperiood on juba möödas, siis oleme valmis teie mängukonsooli remontima meie.

Kuidas alustada garantiiprotsessi?

Selleks on 3 võimalust:

  1. Viia konsool kaupmehele (poodi) tagasi.
  2. Kirjutada kiri Sony Playstation ametlikule klienditoele
  3. Täita Sony Teeninduslehel vorm

Viige konsool või lisaseade poodi tagasi

Defektse seadme poodi tagasi viimine on täiesti loogiline. Siis tegutseb kaupmees toote garantiiprotsessi alustamisega ja edasise suhtlusega.

Tasub meeles pidada, et kui teil on veel kehtiv Sony Playstation 12-kuuline garantiiperiood, siis soovitame garantiiprotsessi alustada ise. Nii säästate hulganisti väärtuslikku aega, mis kulub kauba poodi viimisel, poe poolsel protsessimisel jne.

E-kirja kirjutamine

Kui toode on vigane või rikkis siis saate kirjutada e-kirja otse Sony Playstation ametlikule klienditoele: support@ee.playstation.com

Koos kirjaga tuleb kasutajatoele saata:

  • Toote ostu-müügiarve
  • Toote seerianumber
  • Vea kirjeldus võimalikult täpselt

Sony tootetugi vastab teile mõne tööpäeva jooksul ning annab koos emailiga ka täpsed juhised kuidas toode neile garantiitöödeks tagastada.

Loomulikult on võimalik toode viia ka otse mõnda Sony esindusse.

Sony Esinduste lahtiolekuaegade ja asukohtade info leiad siit: https://www.miterassa.ee/et/kontakt-1

Sony Iseteeninduse leheküljel

Minge aadressile: https://hardware.support.eu.playstation.com/en_IE#

Vali välja oma toode, ning sisesta seerianumber.

Edasi tuleb teil vastata mõnedele küsimustele. Küsimuste abil selgitatakse välja, kas toode vajab kindlasti garantiiremonti – teinekord piisab näiteks seadme tehaseseadetele taastamisest või uuendamisest.

Pärast küsimusi tuleb täita kontaktivorm ja siis saabub Teie e-posti aadressile kiri juhistega kuidas toode neile garantiitöödeks tagastada.

Kahjukäsitlus ehk õnnetusjuhtumi puhul tegutsemine

Kui Teil on juhtunud kodus õnnetus – näiteks kass tõmbas konsooli laua pealt maha või laps kallas mahla peale, ning teil on olemas kodune varakindlustus, siis saame teid abistada meie.

  • Koostame kahjukäsitlus akti koos paranduse hinnapakkumusega
  • Võtame kindlustusettevõttelt kinnituse kahjude hüvitamiseks
  • Remondime seadme
  • Teie maksate remondiarve ja kindlustusettevõte maksab pärast omavastutuse osa maha arvestamist Teile ülejäänud summa tagasi.

Minu seadmel pole enam kehtivat garantiid

Kui Teie seadmel pole enam kehtivat garantiid, siis abistame Teid seadme remondiga meie.

konsool.ee | Sinu mängupartner!

Mängukonsoolide remonthooldus ja müük.

Allikas: https://www.miterassa.ee/tingimused/playstationi-toodete-garantiiremont